
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سید محمدرضا موالیزاده، شامگاه سهشنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ در حاشیه حضور در مجالس عزاداری تاسوعای حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا دوران انقلاب، دفاع مقدس و جنگهای تحمیلی دوازده روزه و رمضان، گفت: از همه شهروندان عزیز میخواهم که در مصرف برق صرفهجویی را به سطح مطلوب برسانند تا این انرژی ارزشمند بتواند پاسخگوی نیازهای همه هماستانیها باشد.
استاندار خوزستان با اشاره به شرایط دشوار آب و هوایی و گرمای شدید همراه با شرجی، تصریح کرد: گرچه رعایت مستمر صرفهجویی در چنین شرایطی شاید به صورت کامل امکانپذیر نباشد، اما تلاش میکنیم تا جایی که ممکن است، این مهم را محقق کنیم.
موالیزاده با بیان اینکه شبکه برق علاوه بر مصارف خانگی، تأمینکننده انرژی چاههای کشاورزی، صنایع و خدمات است، هشدار داد: اگر کارخانهها نتوانند برق کافی داشته باشند، تولیدشان کاهش مییابد و نگهداشت نیروی انسانی در این واحدها با مشکل مواجه میشود.
وی بر لزوم تأمین پایدار برق برای بخشهای حیاتی همچون بیمارستانها، بازار، کشاورزی، صنعت و خدمات تأکید کرد و گفت: مطمئنم هماستانیهای عزیز تا جایی که بتوانند این امر را رعایت خواهند کرد.
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم، شبکه برق استان بتواند پاسخگوی نیازهای اساسی همه بخشها باشد.